Výroba a průmysl
Hlavní benefity nasazení Augmentor řešení
- Výrazné snížení odstávky výrobních linek
- Interaktivní pracovní a servisní postupy
- Nástroj preventivní údržby a bezpečnosti provozu
- Dokumentace všech provedených úkonů
- Integrace dat do interních systémů
- Zaškolování zaměstnanců a nováčků

Case Study: Comexi Group

Využití vzdálené technické podpory a na míru sestavených návodů společně s připraveným boxem obsahující chytré brýle a servisní příslušenství.
- Snížení výjezdů servisních techniků o 97%
- Nárůst obratu aftersales služeb o 17%
- Řešení pro 190 linek vč. implementace


Comexi Group se specializuje na výrobu strojů a poskytování služeb pro průmysl flexibilních obalů. Působí ve Španělsku a další výrobní závod má v Brazílii.
Společnost nabízí široké spektrum technologií a dodává komplexní řešení pro zpracování flexibilních obalových materiálů, včetně flexotisku, ofsetového tisku, laminace, řezání a digitálních služeb. Comexi klade důraz na udržitelnost a inovace, s cílem minimalizovat ekologický dopad výrobních procesů.
V roce 2013 založila technologické centrum Comexi CTec, které poskytuje školení, konzultace a podporu v oblasti tisku a konverze obalů.
Comexi působí globálně a má obchodní zastoupení ve více než 100 zemích.
hlavní výzvy
- Zkrácení doby odstávky výroby
- Snížení nákladů spojených s aftersales
- Monetizace aftersales služeb pomocí AR
Před zavedením moderní vzdálené podpory nabízela společnost Comexi poprodejní služby po telefonu či e-mailem a přes Skype.
Zaslání fotek a videí bylo často nepřesné, bez vyslání vlastního specialisty se situace nedala efektivně vyřešit ke spokojenosti zákazníka.

řešení
Vzdálená podpora AR
Kdykoli potřebuje zákazník asistenci kdekoli po světě, expert Comexi může využít okamžité spojení za pomocí Remote Eye a prakticky řeší situaci na místě.
- Okamžitá pomoc kdekoli
- Bez nutnosti častých výjezdů
- Snadný systém evidence podpory
výstup v číslech
Přidaná hodnota pro zákazníka
V číslech přineslo zavedení vzdálené technické podpory snížení výjezdů o 97%. Díky přesné evidenci rozsahu podpory a záznamu každého zásahu se navýšil celkový obrat aftersales služeb o 17% v horizontu prvních šesti měsíců a školicí centrum Comexi CTec má nástroj pro snazší zaškolení nových pracovníků.
Co se uživatelům líbí?
Jednoduchost
Přehledné a intuitivní ovládání bez nutnosti se cokoli učit. Okamžité použití v praxi i pro nováčky.
Úspora nákladů
Okamžité snížení nákladů za opakované výjezdy, vyřazení některých školení a jejich nahrazení moderní aplkací.
Reakční doba
Ať jsou vaši lidé na zakázce, provozovně, nebo i na cestách. okamžité spojení s kýmkoli ve firmě je neocenitelné.
AI Asistenti
Předem naprogramovaní AI asistenti, díky nimž zefektivníte výstupy ze schůzek a usnadníte plánování.
Návody LIVE
Pro nováčky ve firmě nebo složitější opravy je přínosem pracovní schéma postavené na míru každé situaci.
Zpětná vazba
Vše je zaznamenáno a uloženo k budoucí kontrole či doložení průběhu a vývoje každé jednotlivé zakázky.

Esteve Roura
technical service director
„Díky řešení vzdáleného servisu pomocí rozšířené reality (AR) můžeme neustále vylepšovat a přidávat nové servisní funkce, které zvyšují kvalitu služeb pro naše zákazníky. Výsledkem je nárůst poptávky poprodejních služeb o 17%.“

Najdeme řešení i pro vaše potřeby.
Nechte nám na sebe kontakt.



