Automotive a údržba
Hlavní benefity nasazení Augmentor řešení
- Řešení pro aftersales a podporu servisní sítě
- Digitalizace školení i pracovních postupů
- Snížení času opravy a konec metodě pokus omyl
- Garanční opravy a dokumentace na 100%
- Integrace dat do interních systémů
- Zaškolení juniorních mechaniků

Case Study: FORD TRUCKS

Vzdálená technická podpora a servisní pomoc s opravou i pochopením nových technologií, je dnes klíčovou věcí pro udržení si schopných mechaniků a spokojených zákazníků.
- Propojení specialistů s mechaniky
- Garanční procesy pod kontrolou
- systém pro podporu sítě opravců


Výrobu a provoz servisní sítě pro nákladní vozidla značky Ford v Evropě zajišťuje společnost Ford Trucks, spadající pod společný podnik americké automobilky Ford Motor Company a turecké skupiny Koç Holding.
Provoz servisní sítě v Evropě je řízen prostřednictvím autorizovaných partnerů a importérů v jednotlivých zemích, kde Ford Trucks postupně zavádí technologii rozšířené reality (AR) k podpoře servisu svých vozidel.
V rámci evropských operací Fordu, například v Kolíně nad Rýnem, jsou implementovány AR řešení na výrobních linkách, což zvyšuje efektivitu a výměnu dat mezi závody.
V rámci globální strategie Fordu jsou tyto technologie postupně zaváděny i v servisních sítích v Evropě.
hlavní výzvy
- Nástroj pro podporu mechaniků a snížení fluktuace
- Digitalizace školení, postupů a pomoci při opravách
- 100% přehled při garančních opravách a sběr dat
Automotive a údržbářské obory jsou pod extrémním tlakem. Nedostatek kvalifikované pracovní síly, složitost dostat nováčky do výkonu a zajistit adekvátní podporu při náročnějších opravách je častým nedostatkem, na který nejen při garančních opravách doplácí i zastoupení značky a celková síť každého opravce,

řešení
Vzdálená podpora a pracovní postupy
Okamžité spojení se se školitelem či seniorním mechanikem je neocenitelnou záležitostí. Ruku v ruce s možností postupně tvořit všechny klíčové pracovní postupy a garanční opravy v digitalizované podobě přináší změny, po kterých trh volá.
- Propojení s experty a tech. podporou
- Méně bádání, vyšší výkony mechaniků
- 100% přehled o klíčových opravách
výstup v číslech
Přidaná hodnota pro zákazníka
Na přesná čísla je zatím brzy, automotive je velice konzervativní obor a hlavní přínos je zatím zřejmý z pozitivního vnímání technologie juniorními mechaniky z pohledu jejich okamžité podpory a usnadnění technické podpory ze strany seniorních expertů a diagnostiků. Rychlejší opravy, spokojenější zákazníci a hlavně úplný přehled nad garančními zakázkami je momentálně tou největší měřitelnou položkou. Z předběžných odhadů o vývoji, má zastoupení nyní přesná data i záznamy ve chvíli, kdy se zakázka prvně objeví u opravce.
Co se uživatelům líbí?
Jednoduchost
Přehledné a intuitivní ovládání bez nutnosti se cokoli učit. Okamžité použití v praxi i pro nováčky.
Úspora nákladů
Okamžité snížení nákladů za opakované výjezdy, vyřazení některých školení a jejich nahrazení moderní aplkací.
Reakční doba
Ať jsou vaši lidé na zakázce, provozovně, nebo i na cestách. okamžité spojení s kýmkoli ve firmě je neocenitelné.
AI Asistenti
Předem naprogramovaní AI asistenti, díky nimž zefektivníte výstupy ze schůzek a usnadníte plánování.
Návody LIVE
Pro nováčky ve firmě nebo složitější opravy je přínosem pracovní schéma postavené na míru každé situaci.
Zpětná vazba
Vše je zaznamenáno a uloženo k budoucí kontrole či doložení průběhu a vývoje každé jednotlivé zakázky.

Jan Karnolt
diagnostický specialista a školitel nových technologií v automotive
„Okamžitá možnost asistovat ve chvíli přijetí vozidla na opravu většího či garančního rozsahu je změna, která mění přístup trhu z cesty „pokus/omyl“ na reálnou diagnostiku a určení příčiny.“

Najdeme řešení i pro vaše potřeby.
Nechte nám na sebe kontakt.



