Automotive a údržba

Hlavní benefity nasazení Augmentor řešení

Case Study: FORD TRUCKS

Vzdálená technická podpora a servisní pomoc s opravou  i pochopením nových technologií, je dnes klíčovou věcí pro udržení si schopných mechaniků a spokojených zákazníků.

Výrobu a provoz servisní sítě pro nákladní vozidla značky Ford v Evropě zajišťuje společnost Ford Trucks, spadající pod společný podnik americké automobilky Ford Motor Company a turecké skupiny Koç Holding.

Provoz servisní sítě v Evropě je řízen prostřednictvím autorizovaných partnerů a importérů v jednotlivých zemích, kde Ford Trucks postupně zavádí technologii rozšířené reality (AR) k podpoře servisu svých vozidel.

V rámci evropských operací Fordu, například v Kolíně nad Rýnem, jsou implementovány AR řešení na výrobních linkách, což zvyšuje efektivitu a výměnu dat mezi závody.

V rámci globální strategie Fordu jsou tyto technologie postupně zaváděny i v servisních sítích v Evropě.

hlavní výzvy

Automotive a údržbářské obory jsou pod extrémním tlakem. Nedostatek kvalifikované pracovní síly, složitost dostat nováčky do výkonu a zajistit adekvátní podporu při náročnějších opravách je častým nedostatkem, na který nejen při garančních opravách doplácí i zastoupení značky a celková síť každého opravce,

startup, whiteboard, room, indoors, adult, office, business, technology, male, corporate, design, designer, brainstorm, startup, office, business, business, business, business, business, technology, design, designer-3267505.jpg

řešení

Vzdálená podpora a pracovní postupy

Okamžité spojení se se školitelem či seniorním mechanikem je neocenitelnou záležitostí. Ruku v ruce s možností postupně tvořit všechny klíčové pracovní postupy a garanční opravy v digitalizované podobě přináší změny, po kterých trh volá.

výstup v číslech

Přidaná hodnota pro zákazníka

Na přesná čísla je zatím brzy, automotive je velice konzervativní obor a hlavní přínos je zatím zřejmý z pozitivního vnímání technologie juniorními mechaniky z pohledu jejich okamžité podpory a usnadnění technické podpory ze strany seniorních expertů a diagnostiků. Rychlejší opravy, spokojenější zákazníci a hlavně úplný přehled nad garančními zakázkami je momentálně tou největší měřitelnou položkou. Z předběžných odhadů o vývoji, má zastoupení nyní přesná data i záznamy ve chvíli, kdy se zakázka prvně objeví u opravce.

Co se uživatelům líbí?

Jednoduchost

Přehledné a intuitivní ovládání bez nutnosti se cokoli učit. Okamžité použití v praxi i pro nováčky.

Úspora nákladů

Okamžité snížení nákladů za opakované výjezdy, vyřazení některých školení a jejich nahrazení moderní aplkací.

Reakční doba

Ať jsou vaši lidé na zakázce, provozovně, nebo i na cestách. okamžité spojení s kýmkoli ve firmě je neocenitelné.

AI Asistenti

Předem naprogramovaní AI asistenti, díky nimž zefektivníte výstupy ze schůzek a usnadníte plánování.

Návody LIVE

Pro nováčky ve firmě nebo složitější opravy je přínosem pracovní schéma postavené na míru každé situaci.

Zpětná vazba

Vše je zaznamenáno a uloženo k budoucí kontrole či doložení průběhu a vývoje každé jednotlivé zakázky.

Jan Karnolt

diagnostický specialista a školitel nových technologií v automotive

„Okamžitá možnost asistovat ve chvíli přijetí vozidla na opravu většího či garančního rozsahu je změna, která mění přístup trhu z cesty „pokus/omyl“ na reálnou diagnostiku a určení příčiny.“

Najdeme řešení i pro vaše potřeby.
Nechte nám na sebe kontakt.

Vyberte hlavní oblast
0 +
UŠETŘENÝCH HODIN
0 x
VYŠŠÍ EFEKTIVITA
> 0 klientů
VYUŽÍVÁ AR
0 %
PŘEHLED