Výroba a průmysl

Hlavní benefity nasazení Augmentor řešení

Case Study: Comexi Group

Využití vzdálené technické podpory a na míru sestavených návodů společně s připraveným boxem obsahující chytré brýle a servisní příslušenství.

Comexi Group se specializuje na výrobu strojů a poskytování služeb pro průmysl flexibilních obalů. Působí ve Španělsku a další výrobní závod má v Brazílii.

Společnost nabízí široké spektrum technologií a dodává komplexní řešení pro zpracování flexibilních obalových materiálů, včetně flexotisku, ofsetového tisku, laminace, řezání a digitálních služeb. Comexi klade důraz na udržitelnost a inovace, s cílem minimalizovat ekologický dopad výrobních procesů.

V roce 2013 založila technologické centrum Comexi CTec, které poskytuje školení, konzultace a podporu v oblasti tisku a konverze obalů.

Comexi působí globálně a má obchodní zastoupení ve více než 100 zemích.

hlavní výzvy

Před zavedením moderní vzdálené podpory nabízela společnost Comexi poprodejní služby po telefonu či e-mailem a přes Skype.

Zaslání fotek a videí bylo často nepřesné, bez vyslání vlastního specialisty se situace nedala efektivně vyřešit ke spokojenosti zákazníka.

startup, whiteboard, room, indoors, adult, office, business, technology, male, corporate, design, designer, brainstorm, startup, office, business, business, business, business, business, technology, design, designer-3267505.jpg

řešení

Vzdálená podpora AR

Kdykoli potřebuje zákazník asistenci kdekoli po světě, expert Comexi může využít okamžité spojení za pomocí Remote Eye a prakticky řeší situaci na místě.

výstup v číslech

Přidaná hodnota pro zákazníka

V číslech přineslo zavedení vzdálené technické podpory snížení výjezdů o 97%. Díky přesné evidenci rozsahu podpory a záznamu každého zásahu se navýšil celkový obrat aftersales služeb o 17% v horizontu prvních šesti měsíců a školicí centrum Comexi CTec má nástroj pro snazší zaškolení nových pracovníků.

Co se uživatelům líbí?

Jednoduchost

Přehledné a intuitivní ovládání bez nutnosti se cokoli učit. Okamžité použití v praxi i pro nováčky.

Úspora nákladů

Okamžité snížení nákladů za opakované výjezdy, vyřazení některých školení a jejich nahrazení moderní aplkací.

Reakční doba

Ať jsou vaši lidé na zakázce, provozovně, nebo i na cestách. okamžité spojení s kýmkoli ve firmě je neocenitelné.

AI Asistenti

Předem naprogramovaní AI asistenti, díky nimž zefektivníte výstupy ze schůzek a usnadníte plánování.

Návody LIVE

Pro nováčky ve firmě nebo složitější opravy je přínosem pracovní schéma postavené na míru každé situaci.

Zpětná vazba

Vše je zaznamenáno a uloženo k budoucí kontrole či doložení průběhu a vývoje každé jednotlivé zakázky.

Esteve Roura

technical service director

„Díky řešení vzdáleného servisu pomocí rozšířené reality (AR) můžeme neustále vylepšovat a přidávat nové servisní funkce, které zvyšují kvalitu služeb pro naše zákazníky. Výsledkem je nárůst poptávky poprodejních služeb o 17%.“

Najdeme řešení i pro vaše potřeby.
Nechte nám na sebe kontakt.

Vyberte hlavní oblast
0 +
UŠETŘENÝCH HODIN
0 x
VYŠŠÍ EFEKTIVITA
> 0 klientů
VYUŽÍVÁ AR
0 %
PŘEHLED